Automate your Marketing
with Womplify




 


By: nazirah nasir

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 2-Sep-2009 17:02 Email | Share | | Bookmark
SALAM RAMADHAN N EIDUL FITRI



SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA RAKAN DI ALAM MAYA INI,MOHON AMPUN DAN MAAF ANDAI ADA KESILAPAN DAN KESALAHAN YANG DI LUAR KESEDARAN SEPANJANG BERGIAT DALAM AKTIVITI SEUMPAMA INI....

rindu rasanya,lama betul tak update laman sendiri.


Saturday, 23-May-2009 01:40 Email | Share | | Bookmark
@ CORUS PARADISE,PORT DICKSON

 
 
 
View all 10 photos...
Masa cuti labour day,we went to PD,ala cuti-cuti Malaysia gitu....
Layan gambar dulu,citer kemudian



Friday, 3-Apr-2009 13:39 Email | Share | | Bookmark
kepenatan

tidur dgn buku tuuuu...
 
 
whoa....baca buku sampai tertidur tuuuu...
malam ni kepenatan dia,tidur awal lagi....
sekarang ni,dah pandai bergolek pusing keliling katil,silap corner,tergolek bawah katil...uish...risau aku jatuh2 ni..ni dah kali kedua kena....
ermmm....mamanya tengah bizi2 nak settlekan urusan rumah...nak upgrade sikit,hehehe....yo,yo,ooa, je....
semalam pergi ke SEKOLAH AIR TAWAR 5 menghantar murid ke pertandingan Aktiviti Maal Hijrah...Sekolah aku tahun ni,mengahantar pasukan nasyid,berzanji perempuan,bercerita perempuan,tilawah al-Quran perempuan,tulisan jawi perempuan,kuiz pun perempuan dan hafazan,lelaki dan perempuan...yang sangkutnya hanyalah tilawah sahaja...huhuhu...
takpe,tahun depan hantar lagi...
gambar-gambar pun tak banyak yang dapat diambil,kerana aku terpaksa berlari ke venue-venue yang agak mengambil masa untuk sampai kerana bertumit halus hari tu....
untuk gambar-gambar pertandingan tu akan di upload kemudian,sekian ,wassalam





Friday, 20-Mar-2009 16:45 Email | Share | | Bookmark
SANTAPAN ROHANI

Quote:


Thursday, 19-Mar-2009 18:15 Email | Share | | Bookmark
Budak ni lagi...

 
 
 
View all 5 photos...
Quote:
Malam tadi lah ni,kita dah mengantuk,dia ajak main pulak...


Quote:
Mula-mula....


Lepas tu....


Dah gini la pulak...


Akhirnya...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net